Tilaus- ja toimitusehdot

I. Johdantosäännökset

Parhaiten löydät tuotevalikoimamme kotisivuiltamme. Valmistamistamme asuista kuvia löytyy meidän Facebook-sivuiltamme sekä Instagramista. Turvallisuustekijät huomioiden, toivomme, että asiointi meidän ja asiakkaan välillä tapahtuu sähköpostin tai puhelimen välityksellä. 

II. Tuotteiden tilaaminen

Kustomoitujen kasvosuojuksien tilauksesta tulee sitova siinä vaiheessa, kun vedokset ja tilausvahvistus on hyväksytty ja tilaus etenee tehtaalle valmistukseen. Puuvilla- ja bambusuojusten osalta tilauksesta tulee sitova, kun tuotteet ovat maksettu.

Kustomoitujen kasvosuojusten osalta, asiakkaan tulee toimittaa meille tilauslista, josta käy ilmi tuote, joka tilataan sekä tarvittaessa koot, nimet ja numerot. Nämä tiedot tulisi toimittaa mieluiten excel-tiedostona. Ennen kuin vedos on valmis, tuotteita ei voida kuitenkaan tilata. Yksi olennaisimmista osista tilausvaiheessa onkin vedoksen hyväksyminen. Ilman hyväksyttyä vedosta, emme voi tehdä tilausta. Autamme mielellämme asiakkaita kaikissa eteentulevissa ongelmakohdissa kuten esimerkiksi grafiikoiden ja ulkoasun suunnittelussa.

Kustomoitavissa tuotteissa logojen ja kuvien käyttöoikeusvastuu on asiakkaalla. Käytettäviin logoihin tulee olla käyttölupa. Graafinen suunnittelu ei vielä itsessään sido asiakasta tilaukseen. 

Mahdollisista muutoksista tulee aina informoida meitä välittömästi. Mikäli muutoksesta koituu lisäkuluja, on asiakas velvollinen maksamaan ne. Ilmoitamme mahdollisen lisäkustannuksen välittömästi, kun saamme suuruuden tietoomme.

Tilauksesta tulee sitova siinä vaiheessa, kun asiakas on hyväksynyt vedoksen ja tilaus toimitetaan eteenpäin tehtaalle.

III. Tuotteiden toimitus

1. Toimitus Postin välityksellä (max. yksi paketti / 10 kpl)

2. Toimitus Matkahuollon välityksellä

Rahtikulut lisätään lopulliseen laskuun. Yhden paketin osalta postikulut ovat 5,00€ ja suuremmissa määrissä 10,00€ tai erillisen sopimuksen mukaan. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

IV. Maksutavat

Noudettaessa käteisellä tai pankkikortilla. Meneillään olevan epidemian vuoksi toivomme maksun tapahtuvan lähimaksulla.

Verkkokaupasta tilattujen tuotteiden osalta maksu tapahtuu pankkisiirtona oston yhteydessä.

1. Normaali toimitusaikamme bambu- ja puuvillamalleille on 2-3 arkipäivää. Mikäli tuotteet ovat loppuneet varastosta, toimitusaika on noin viikko. Kustomoitujen kasvosuojusten osalta toimitusaika ilmoitetaan tilausvaiheessa.

2. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin ennalta-arvaamattomien esteiden sattuessa eteen. Mikäli toimitusajoissa ilmenee merkittäviä muutoksia, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi.
3. Mikäli asiakas ei nouda lähetettyjä tuotteita toimituspisteestä vaaditussa ajassa, on hän velvollinen korvaamaan aiheutuneet kustannukset ylimääräisistä toimituskuluista yritykselle.
4. Omistusoikeus ja vaaranvastuu siirtyvät yritykseltä asiakkaalle siinä vaiheessa, kun tavarat ovat lähteneet Postin tai Matkahuollon välityksellä asiakkaalle tai, kun asiakas on noutanut tavarat liikkeestämme.

VI. Tuotteiden virheellisyys sekä niistä ilmoittaminen, takuuehdot

1. Asiakas on velvollinen tarkistamaan tilaamansa tuotteet välittömästi ne saatuaan. Mahdollisista epäkohdista tulee ilmoittaa viipymättä osoitteeseen info@jersey53.fi.
2. Asiakkaalla on oikeus reklamoida tuotteet, mikäli ne poikkeavat siitä, mitä yrityksen kanssa on alun perin sovittu. Reklamaation tekemiseen tarvitsemme aina todistuksen virheellisestä tuotteesta. Todistukseksi käy joko virheellisen tuotteen toimittaminen meille tai vaihtoehtoisesti kuva kyseisestä tuotteesta kolmen päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Yritys ei vastaa niistä vioista, jotka ovat aiheutuneet vasta tuotteiden toimituksen jälkeen. Jos muuta ei ole sovittu, takuu- ja korvausehtoihin sovelletaan voimassa olevia lakeja.
3. Tuotteiden toimituksen jälkeen yritys ei ole velvollinen korvaamaan vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asiakkaan välinpitämättömyydestä esimerkiksi tuotteiden säilytyksen, käytön tai pesuohjeiden osalta
4. Kasvosuojukset luetaan hygieniatuotteiksi, ja siitä syystä emme kuitenkaan ota vastaan avattuja paketteja tai käytettyjä tuotteita. Avaamaton paketti voidaan palauttaa 14 vuorokauden kuluessa. 

Miten tehdä reklamaatio kustomoiduista kasvosuojuksista:

1. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kuitenkin viimeistään 10 päivän sisään tilauksen vastaanottamisesta.
2. Reklamaatioon/hyvitykseen vaaditaan tarvittavat todistusaineistot ja asiakirjat, kuten kuva virheellisestä tuotteesta ja kopio laskusta.
3. Virheelliset tuotteet tulee toimittaa liikkeeseemme.
4. Mikäli tuotteessa oleva virhe ei ole korjattavissa, reklamaatiotuote toimitetaan asiakkaalle veloituksetta.
5. Reklamaatiot käsitellään aina niin pian kuin mahdollista, maksimi käsittelyaika on 14 päivää.
6. Takuu ei koske niitä tapauksia, jos tuotteet vioittuvat normaalikäytössä tai niiden pesu- tai käyttöohjeita laiminlyödään.

VII. Säädökset

Yritys pitää oikeudet muutoksiin edellä mainittujen ehtojen osalta, mikäli tilanne niin vaatii.

Kustomoitujen kasvosuojusten osalta, sopimuksen ehdot astuvat käytäntöön siinä vaiheessa, kun asiakas on hyväksynyt vedoksen ja tilaus on edennyt tehtaalle. Bambu- ja puuvillamallien osalta sopimus astuu voimaan, kun maksu on suoritettu.

Kustomoiduissa kasvosuojuksissa, asiakas sitoutuu noudattamaan erikseen määritettyjä tilaus- ja toimitusehtoja hyväksymällä vedoksen ja tekemällä tilauksen.

Tarjouspyynnön/tilauksen lähettämisestä emme veloita maksuja erikseen.

 

Myyjä
Tropsport Oy / JER53Y 
Y-tunnus: 2363913-0